Ajuntament de Manresa
Esdeveniment seleccionat

El (nou) consumidor és 3.0, com acomplir les seves expectatives

Comparteix aquest acte a les xarxes socials

OBJECTIUS

Saber com són i què n'esperen de tu les noves generacions (mil·lennials, centennials, ...)- i les no tant noves però amb renovats hàbits de consum-. Conèixer molt bé les seves inquietuds  i exigències cap al mercat: aprendre a com emprar l'empatia per definir un discurs encertat i amb el que se sentin identificats.

CONTINGUTS

Sessió 1:

- Aprendre a dibuixar el teu client objectiu: què és un arquetip de client 3.0 i quines expectatives hem de generar-li.

- Descobrir l'evolució del consumidor en general: canvi d`hàbits, necessitats i motivacions.

- Aprendre les tècniques online i offline amb les que abordar aquesta nova tipologia de consumidor per no deixar-lo indiferent.

- Aprendre a identificar noves oportunitats de negoci inspirades en els nous hàbits i tendències de consum imperants. 

- Emprar les noves tecnologies com a eina d'innovació per generar noves propostes de productes i serveis pels canals més adients. 

Sessió 2:

- Dibuixar el nostre client objectiu: generant el perfil de client 3.0 i quines particularitats i canvis d'hàbits el defineixen.

- Saber com es caracteritza el nou consumidor 3.0 i quines expectatives hem de generar-li.

- Aplicar les tècniques online i offline amb les que abordar al notre consumidor 3.0 i no deixar-lo indiferent.

- Identificar noves oportunitats de negoci inspirades amb els nous hàbits i tendències de consum.

PERFIL PARTICIPANTS

Persones emprenedores i empreses que cerquin noves oportunitats i/o que estiguin en fase de validació de la seva proposta de valor. 

CALENDARI

15 I 18 d'octubre de 2021 de 9.30 a 13.30 

La sessió es farà en format online a través de la plataforma Zoom.

CONSULTORA
Isotonia Innovation Lab SL.  Xavier Olivares 
www.isotonia.cat

FORMULARI INSCRIPCIÓ 

https://docs.google.com/forms/d/1ItpiOuty3eelc9qTB08T7W85gU-7AN1hv1-I7NDIeDM

Més informació
https://www.manresa.cat/cedem/article/13588-15-i-18-d-octubre-el-(nou)-consumidor-es-3-0-com-acomplir-amb-les-seves-expectatives
Lloc
CEDEM-Online a través plataforma Zoom
Dates
Del 15/10/2021 09:30 al 18/10/2021 13:30
Públic
Públic adult