Tens 151 recursos mostrats
Sí, sembla un contrasentit això de celebrar la mort. A la nostra societat actual la mort se la veu com una desgràcia, un desastre, i ens ressistim a pensar-hi, com si pensar-hi fos una manera de convocar-la. I no, la mort ens vindrà a tothom en un moment o altre i podem viure la nostra vida en la por i el rebuig de que un dia arribi la fí o ens podem dedicar a viure-la de forma plena amb sentit i goig de viure-la. Llavors, quan arribi el final, i si és en una situació previsible, ja estarem a punt per rebre-la en pau. Des del col·lectiu CAPALAFÍ, el Servei d'Acompanyament en el Dol de la Catalunya Central i l'Ajuntament de Manresa us convidem a participar en aquest nou ritual que, a poc a poc, vagi desmuntant el tabú de la mort i l'abordem des de la satisfacció d'haver viscut amb les persones estimades, honorant tot el que hem rebut d'elles, fent d'aquest llegat un motor de vida.
Comparteix aquest acte a les xarxes socials
Torna al Kursaal el Gran Circ Acrobàtic Nacional de la Xina amb ‘Un viatge de somni’, un muntatge de circ espectacular que ja vam poder veure el 2020 i que podrem reviure amb 28 artistes dalt de l’escenari! Mitjançant una tècnica teatral exquisida i divuit modalitats acrobàtiques diferents, aquesta companyia, que ha inspirat altres companyies com El Cirque du Soleil, ens proposa un viatge màgic amb tot l’encant de les arts tradicionals xineses.
Comparteix aquest acte a les xarxes socials
El baríton Carles Pachon, nascut a Navàs, i la pianista tarragonina Berta Brull oferiran al teatre Conservatori un recital amb la voluntat de recollir i donar visibilitat a la cançó de compositors amb qui han compartit camí, ja sigui interpretant la seva música o establint-hi vincles artístics.
Comparteix aquest acte a les xarxes socials
A ‘Ræpte’, l’Esbart Manresà commemora els més de 500 anys del pas de Sant Ignasi de Loiola per Manresa, fent una revisió sobre la transformació espiritual que va patir durant la seva estada a la ciutat i vinculant-la amb la transformació que necessita la societat actual. Un nou “Renaixement” que necessitem viure per poder fer canvis socials, polítics, ecològics i generacionals.
Comparteix aquest acte a les xarxes socials
Amb aquest concert el Kursaal s’ha volgut sumar a una doble celebració: 150 anys del naixement i 100 de la mort del gran músic català Juli Garreta.
Comparteix aquest acte a les xarxes socials
En Martí té vint anys. En fa un que va iniciar la seva transició i que va començar a administrar-se testosterona per modificar el seu cos.
Comparteix aquest acte a les xarxes socials
‘Reiventarse no es gerundio (aunque debería)’ és una conferència motivadora a càrrec de Paz Padilla, que torna al Kursaal per parlar sobre la necessitat d’adaptar-nos a les vicissituds de la vida, superar les pèrdues, ‘resetejar’ i tornar a començar amb l’alegria de renéixer.
Comparteix aquest acte a les xarxes socials
Falta poc per Nadal. Dos amics s’han citat al Cercle Artístic del poble, on, des de fa anys, interpreten Satanàs i l’Arcàngel Miquel a ‘Els Pastorets’.
Comparteix aquest acte a les xarxes socials
Falta poc per Nadal. Dos amics s’han citat al Cercle Artístic del poble, on, des de fa anys, interpreten Satanàs i l’Arcàngel Miquel a ‘Els Pastorets’.
Comparteix aquest acte a les xarxes socials
1 ... 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 17