Ajuntament de Manresa
Esdeveniment seleccionat

A veure què IA? Aprèn a aplicar la intel·ligència artificial en el dia a dia de l'empresa

Comparteix aquest acte a les xarxes socials

A veure Què IA és un taller pràctic està pensat per a emprenedors/es i professionals que volen aplicar la intel·ligència artificial en el teu dia a dia de forma realista i útil.

El taller està pensat per a grups reduïts.  En 2 hores i mitja, treballem amb exercicis guiats per convertir una idea en un actiu de comunicació o negoci real i posar en marxa una automatització senzilla que t’estalviï temps.

Contingut del taller

  • Com transformar objectius en continguts clars i útils.
  • Com reutilitzar idees que ja tens per donar-los nova vida.
  • Com crear visuals i vídeos curts amb IA per explicar el teu valor.
  • Com automatitzar una tasca petita (formulari, seguiment, resposta…).

Tot amb un enfocament 100% pràctic i aplicable, sense tecnicismes innecessaris i amb una metodologia

Aquesta formació, a que et pots apuntar lliurament, està dins del programa IMPULSA LES TEVES VENDES amb el suport de la IA , que inclou diverses píndoles formatives i acompanyament personalitzat per ajudar-te a fer créixer la teva facturació. És un programa flexible, on pots escollir les píndoles que t'interessin, així com a optar a l'acompanyament personalitzat. Aquí només t'estàs apuntant a aquesta formació. Per a més informació sobre el programa, clica AQUÍ.

PONENTS:

Marc Gangonells Consultor en estratègia i intel·ligència artificial. Amb una àmplia trajectòria en consultoria de negoci i millora de l’experiència de client, ha treballat amb PIMEs i emprenedors per definir models de creixement, optimitzar processos i integrar la IA en màrqueting i vendes. La seva formació en Big Data li permet traduir conceptes tècnics en idees clares i accessibles, ajudant empreses i professionals a entendre i aplicar la IA de manera pràctica i efectiva

Hasmukh KeraiEducador i estrateg de continguts experimental. Especialitzat en hàbits digitals, comunicació i benestar tecnològic, combina pedagogia i creativitat per ajudar professionals i equips atreballar amb més claredat i enfocament en l’era digital

OrganitzacióProManresaAdreçaC/ Castelladral, 5-7 (PALAU FIRAL), ManresaFormadorsMarc Gangonells Simon, Hasmukh KeraiIdiomaCatalàHorari18/03/2026 de 09.30 a 12hPreuGratuït

Objectius

Aprendre a aplicar la intel·ligència artificial en el dia a dia de l'empresa de forma realista i útil.

Informació general

S'emetrà un Certificat d’Assistència un cop comprovada una assistència mínima del 80% de la durada de l’activitat. El document el podreu descarregar des de la vostra àrea privada del web al cap de 2 o 3 dies.

La inscripció es confirma quan rebeu un correu electrònic. Si en un parell d'hores no l'heu rebut poseu-vos en contacte amb nosaltres.

Més informació
https://www.promanresa.cat/empresa/menu/17396?idFormacio=257&cercador=2
Lloc
Palau Firal - ProEmpresa
Dates
18/03/2026 de 09:30 a 12:00
Públic
Públic adult Públic juvenil