Ajuntament de Manresa
Esdeveniment seleccionat

Vesprades d’estiu a la Seu

Comparteix aquest acte a les xarxes socials

Tornen les Vesprades d'estiu, unes visites que comencen en un moment màgic del dia. Aquest any, amb un enfocament especial: el llegat d'Antoni Gaudí a la basílica.

Les "Vesprades d'estiu" són unes visites que comencen en un moment màgic del dia: quan el temple tanca les portes, el silenci n’omple l’espai i la llum del capvespre, filtrada pels vitralls, transfigura l’arquitectura.

Enguany, arriben amb un enfocament especial: els visitants descobriran la influència d’Antoni Gaudí en la darrera gran transformació de la basílica, especialment en el disseny del baptisteri, de la nova façana i del seu atri, i coneixeran com el seu llegat va inspirar aquesta intervenció.

La visita culminarà amb la pujada a la primera coberta, des d’on gaudiran d’unes vistes privilegiades de la ciutat mentre el sol s’amaga rere el Collbaix.

📅 17 i 23 de juliol, a les 19.30h
🎟️ 9€/persona. Entrades ja disponibles a Entràpolis: https://entrapol.is/CBoJt

Més informació
https://www.entrapolis.com/entrades/vesprades-destiu-a-la-seu-basilica-de-santa-maria-de-la-seu-de-manresa
Lloc
Basílica de la Seu de Manresa
Dates
Del 17/07/2026 19:30 al 23/07/2026 21:00
Etiquetes
Patrimoni Visites
Públic
Públic adult Públic familiar Tothom
Període d'inscripció
del al