Ajuntament de Manresa
Esdeveniment seleccionat

CONCERT DE L'ARANNÀ - VESPRES AL MUSEU

Comparteix aquest acte a les xarxes socials

Aquest estiu el Museu de Manresa-Museu del Barroc obre les portes a les nits d’estiu amb l’estrena de «Vespres al Museu», un cicle cultural que té per objectiu omplir de vida i ritme els espais del museu. El cicle es desenvoluparà durant quatre vetllades: el 25 i 26 de juny i el 2 i 3 de juliol amb quatre propostes diferents.

Concert de L’arannà

El claustre del Museu bategarà amb les interpretacions de L’arannà, un duet format per Anna Sala i Lara Magrinyà que ha captivat la crítica amb la barreja lliure d’electrònica i folklore del seu espectacle Turmarí, inspirat en els contes de Mercè Rodoreda i la tradició d’Eivissa.

Dijous 25 de juny a les 20.30 h

Claustre del Museu de Manresa-Museu del Barroc de Catalunya

Activitat gratuïta

Més informació
https://museudelbarroc.cat/vespres-al-museu/
Lloc
Museu del Barroc de Catalunya
Dates
25/06/2026 a les 20:30
Etiquetes
Visites Música Art
Públic
Tothom