Ajuntament de Manresa
Esdeveniment seleccionat

EL QUADERN GRIS

Comparteix aquest acte a les xarxes socials

L’actor Joan Anguera, nascut a Castellterçol, recupera, quinze anys després, ’El Quadern Gris’, una producció dirigida el 2009 per l’actor i director de teatre Joan Ollé (1955-2022) en el marc de Temporada Alta.

En aquesta versió intimista de l’espectacle original, Anguera recita el text de Josep Pla acompanyat de l’acordió de Joan Alavedra.

Joan Ollé, mestre de les adaptacions literàries, s’endinsa en el dietari que l’escriptor empordanès, Josep Pla, va començar a escriure quan tenia 21 anys i que recull tot allò que l’envoltava durant la seva època d’estudiant. Palafrugell i els seus paisatges, l’agitació de Barcelona, Montaigne, la penya de l’Ateneu, els dies de Festa Major, l’angoixa d’una pàgina en blanc, el color del cel, la carn d’olla, les dones o el tabac són el rerefons d’unes descripcions acuradíssimes.

RECITAL POÈTICOMUSICAL AMB L’ACTOR JOAN ANGUERA I L’ACORDIONISTA JOAN ALAVEDRA

Més informació
https://www.kursaal.cat/programacio/acte/el-quadern-gris
Lloc
Kursaal - Sala Petita
Dates
03/04/2025 a les 19:00
Etiquetes
Teatre
Públic
Públic adult