MIRADES: Projectes amb AIRE

Arriba la tercera edició del Cicle MIRADES, organitzada per la Demarcació de les Comarques Centrals i patrocinada per COSENTINO City Barcelona.
Arriba la tercera edició del Cicle MIRADES, organitzada per la Demarcació de les Comarques Centrals i patrocinada per COSENTINO City Barcelona. En aquesta ocasió, l’arquitecte i fotògraf Agustí Farrés i Crespo exposarà la seva obra, centrada en l’element de l’aire com a fil conductor.
Les imatges, captades a l’entorn del territori, posen de manifest el tercer element d’aquest cicle: L’AIRE.
Agustí Farrés, arquitecte amb despatx a la ciutat de Vic, combina la seva pràctica professional amb la docència i la seva passió per la fotografia, desenvolupant diversos projectes personals com a autor. La seva trajectòria fotogràfica inclou diverses exposicions a Catalunya i a Madrid, a la galeria Montsequi. Ha rebut diversos premis a nivell local i nacional, i és autor de llibres destacats com “Vic. Història de la ciutat”, amb text de Vicenç Pascual i Rodríguez, i “The Water of Life”, escrit en col·laboració amb J. Mitjavila i R. Jiménez.
MIRADES: Projectes amb AIRE, que es podrà visitar a la seu del COAC a Manresa fins el 5 de desembre i posteriorment itinerarà a Vic, reuneix 22 fotografies que aborden l’element natural de l’aire.
A més, el públic podrà gaudir de dues trobades amb l’autor: dimecres 22 d’octubre del 2025 a les 18h a la seu del COAC a Manresa, i el 15 de gener de 2026 a Vic.
- Més informació
- https://www.centreobertarquitectura.com/mirades-projectes-amb-aire/
- Lloc
- Sala pòrtic de la Casa Lluvià. C/Arquitecte Oms, 5. Manresa
- Dates
- Del 02/10/2025 09:00 al 05/12/2025 14:00
- Expos Fotografia Xerrades
- Públic
- Tothom