Pessebre Vivent al carrer del Balç

La quarta edició del pessebre vivent arriba plena de novetats per ambientar la Fira de Santa Llúcia.
En la seva quarta edició, el pessebre vivent del carrer del Balç ofereix un recorregut íntim i proper pels quadres bíblics més importants. Aquest any hi ha novetats interessants començant per l'entrada, que s'efectuarà des del carrer Sobrerroca, al costat del Pou de la Gallina. A més a més, el pessebre creix arribant a la Baixada de la Seu i a la sala gòtica, que acolliran tres escenes finals sorprenents.
El preu és de 3,00€ per persona i gratuït per menors de 5 anys. Les entrades es podran comprar just abans d'accedir al carrer.
Per més informació contacteu amb nosaltres al telèfon 93 872 14 66 a l'adreça de correu carrerdelbalc@ajmanresa.cat o bé a través del web www.manresaturisme.cat
- Més informació
- http://www.manresaturisme.cat
- Lloc
- carrer del Balç
- Dates
- 13/12/2015 de 17:00 a 20:00
- Cultura popular
- Públic
- Tothom