Objectius:
Conèixer les diferents estratègies que existeixen.
Definir la més adequada per al teu cas.
Crear el teu pla de màrqueting.
Aprofitar la IA Generativa per optimitzar el procés.
Temari:
1. El Màrqueting i quines estratègies existeixen.
- Exploració del panorama actual: Començarem amb una visió general del màrqueting digital, identificant les tendències més recents i les estratègies que estan donant millors resultats.
- Analitzarem casos d'èxit per comprendre quines tàctiques funcionen millor en diferents sectors.
- Tipus d'estratègies: Revisarem diferents estratègies de màrqueting digital com el SEO, màrqueting de continguts, publicitat pagada, màrqueting en xarxes socials, email màrqueting, i com cada una pot beneficiar diferents tipus de negocis o projectes.
2. Definició pròpia i del públic objectiu amb IA
- Identificació de la proposta única de valor: Què fa únic al teu negoci?
- Treballarem en identificar els teus punts forts i com comunicar-los efectivament i com minimitzar els punts febles. Anàlisi del públic objectiu: Aprendrem a definir i comprendre a fons el teu públic objectiu. Quins són els seus interessos? Com i on poden ser atrets eficaçment? Com el teu producte o servei soluciona els seus problemes o satisfà les seves necessitats?
- Estratègies per connectar amb el públic: Com utilitzar aquesta informació per connectar de manera més efectiva amb el teu públic a través de diferents canals. Introduirem com la intel·ligència artificial pot optimitzar aquestes estratègies.
3. Creació del marc general del pla de màrqueting propi
- Desenvolupament d'un marc estratègic: Amb les bases clares, passarem a la fase de planejament. Com es tradueix la teva estratègia en accions concretes? I com la IA ens ajuda a fer aquest plantejament.
- Selecció de canals de màrqueting: Decidirem quins canals són més adequats per al teu negoci. Això pot incloure xarxes socials, blogs, email,publicitat en línia, entre altres.
4. Definició de cada pas
- Pla d'acció detallat: Ara que tenim una visió clara, és hora de definir els detalls. Què es publicarà en cada canal, quan i amb quina freqüència.
- Calendari de continguts amb IA: Crearem un calendari de continguts per organitzar i programar les publicacions. Això inclou la planificació de campanyes, posts, emails, etc. I com l’ús de la IA generativa ens fa guanyar temps tant en la concreció del calendari com en la creació de publicacions i creativitats.
- Mesurament i ajustament: Finalment, discutirem com mesurar l'èxit de les teves estratègies i com fer ajustaments basats en els resultats.
Horari: 9.30h a 13.30h
Lloc: Instal·lacions ProEmpresa (Palau Firal de Manresa. C/ Castelladral 5-7, Manresa).
Docent: Aida Àngel Basela de C17 Comunicació. Sota la marca de c17comunicacio.com, ofereix serveis de formació i assessorament en màrqueting, comunicació, intel·ligència artificial generativa, publicitat i posicionament web. El seu enfocament combina estratègia i creativitat amb una metodologia pràctica i adaptada a les necessitats de petites empreses i professionals.
És llicenciada en Comunicació Audiovisual, enginyera electrònica i enginyera tècnica de telecomunicacions, i compta amb màsters en Creativitat i Estratègia Publicitària i en Community Management.