Esdeveniment seleccionat
Marca personal per persones emprenedores i negocis 16 i 18 de desembre
Objectius:
Els objectius específics d’aquesta formació són:
● Comprendre la marca personal com a actiu estratègic per generar oportunitats professionals i de negoci.
● Definir amb claredat la identitat i proposta única de cada participant.
● Desenvolupar un posicionament diferenciador en el seu sector.
● Dissenyar una narrativa i comunicació personal convincent i coherent.
● Crear un pla de visibilitat i acció per consolidar tot lo après.
● Bloc 1 – Identitat i autenticitat
○ Què representa la teva marca en el mercat.
○ Diferència entre imatge i essència.
○ Reflexió guiada (escriptura individual) els meus 3 valors no negociables.
● Bloc 2 – Posicionament i diferenciació
● Tancament i Pla d’acció
○ Resum dels aprenentatges clau.
○ Pràctica del dia 2: elaboració d’un mini-pitch personal + disseny d'un pla d'acció per començar amb la marca personal.
○ Espai per resolució de dubtes i presentar alguns plans.
● Comprendre la marca personal com a actiu estratègic per generar oportunitats professionals i de negoci.
● Definir amb claredat la identitat i proposta única de cada participant.
● Desenvolupar un posicionament diferenciador en el seu sector.
● Dissenyar una narrativa i comunicació personal convincent i coherent.
● Crear un pla de visibilitat i acció per consolidar tot lo après.
Programa
Sessió 1
Benvinguda i contextualització
○ La marca personal com a clau per a noves oportunitats.
○ Expectatives i objectius del taller.
○ Mini-dinàmica inicial de reflexió: “Què vull que es digui de mi en el meu sector?”
Benvinguda i contextualització
○ La marca personal com a clau per a noves oportunitats.
○ Expectatives i objectius del taller.
○ Mini-dinàmica inicial de reflexió: “Què vull que es digui de mi en el meu sector?”
● Bloc 1 – Identitat i autenticitat
○ Què representa la teva marca en el mercat.
○ Diferència entre imatge i essència.
○ Reflexió guiada (escriptura individual) els meus 3 valors no negociables.
● Bloc 2 – Posicionament i diferenciació
○ Com destacar en un sector saturat.
○ El mètode “Mapa de Diferencial Defensable”.
○ Pràctica del dia 1: redacció d'una proposta única de valor i posada en comú amb feedback del grup.
○ Pràctica del dia 1: redacció d'una proposta única de valor i posada en comú amb feedback del grup.
Sessió 2
● Bloc 3 – Comunicació i narrativa
○ Storytelling aplicat al negoci.
○ Com construir un relat que generi confiança.
○ Reflexió guiada (escriptura individual) la meva història en 3 frases.
● Bloc 3 – Comunicació i narrativa
○ Storytelling aplicat al negoci.
○ Com construir un relat que generi confiança.
○ Reflexió guiada (escriptura individual) la meva història en 3 frases.
● Bloc 4 – Visibilitat estratègica i reputació
○ Canals que realment importen (i quins evitar).
○ Ètica, límits i reputació digital.
○ Reflexió guiada: mapa personal de canals “SÍ / NO”.
○ Ètica, límits i reputació digital.
○ Reflexió guiada: mapa personal de canals “SÍ / NO”.
● Tancament i Pla d’acció
○ Resum dels aprenentatges clau.
○ Pràctica del dia 2: elaboració d’un mini-pitch personal + disseny d'un pla d'acció per començar amb la marca personal.
○ Espai per resolució de dubtes i presentar alguns plans.
Formadora: Paola Martínez de Sherpa Marketing Agency: consultora Digital y Mentora de Negocis. Com a Fundadora i CEO de Sherpa Marketing Agency, acompanya a emprenedors/es i professionals a construir una marca personal estratègica que generi oportunitats reals de negoci.
Lloc: Palau Firal de Manresa (C/ Castelladral 5-7).
Horari: de 9.30h a 13.30h
- Més informació
- https://www.promanresa.cat/empresa/menu/17396?idFormacio=165&cercador=2
- Lloc
- Palau Firal - ProEmpresa
- Dates
- 16/12/2025 de 09:30 a 13:30
- Públic
- Públic adult Públic juvenil