Seguint la Petjada d' Ignasi, Caminada Popular

El Grup Sardanista Dintre el Bosc, organitza el dia 20 d'octubre una caminada popular orientada als camins i espais de Sant Ignasi en la seva estada a Manresa. La caminada és oberta a tothom. L'únic requisit és acceptar la present normativa. Modalitat: A PEU, seguint obligatoriament l'itinerari marcat. El recorregut és 15.000 mtrs. Amb una dificultat baixa. Itinerari: Plana de l'Om, Sant Miquel, Plaça Sant Ignasi Malalt, Sobrerroca, Baixada dels Drets, Escodines, Santa Clara, Passatge de la Cova, Camí de la Vall Paradís, Pont vell, La Guia, Torre Santa Caterina, Camí de les Pedreres, Can Poc Oli (1er. avituallament), Riera de Rajadell, El Xup (esmorzar), Turó del Xato, Zona del Congost (3er. avituallament), Passeig del Riu, Passeig de la República, Plana de l'Om. El recorregut estarà marcat amb la senyalització pertinent. La sortida serà de 8 a 9h del matí a la Plana de l'Om. A les 15 h. es tancarà l'arribada. A més de la sortida - arribada, hi haurà punts de pas a les capelles i als avituallaments.
El Grup Sardanista Dintre el Bosc continua apostant per valors fonamentals com la Cultura, la Salut i la natura, descobrint espais que sovint passen desapercebuts en el dia a dia dels manresans. La ruta seguirà les passes d’Ignasi i ens oferirà moments únics i especials que podrem compartir amb els companys de caminada. Independentment del temps, ja sigui sol o pluja, la natura, com sempre, ens sorprendrà amb colors espectaculars.
En arribar a la meta, tindrem l'oportunitat de participar en una ballada de sardanes en honor a la Capital de la Sardana 2024, interpretades per la Cobla Ciutat de Girona. Així, continuarem amb la combinació perfecta d’esport, cultura i diversió. Serà una matinal plena de vida!
- Més informació
- http://www.manresaturisme.cat/cat/menu/15060-seguint-la-petjada-d-ignasi-caminada-popular
- Lloc
- plana de l'om.
- Dates
- 20/10/2024 a les 08:00
- Esports Festes Joventut Música Patrimoni
- Públic
- Tothom
- Període d'inscripció
- del al