Xerrada: La Seu de Manresa. Restauració des del 1949 al 2022

El proper 15 de juny els Amics de la Seu, la Demacració de les Comarques Centrals del COAC i l'AADIPA Comarques Centrals, organitzen una conferència sobre la restauració de la Basílica de la Seu de Manresa, a càrrec dels arquitectes.
El proper 15 de juny, a les 19.00h, els Amics de la Seu, la Demacració de les Comarques Centrals del Col·legi d'Arquitectes i l'AADIPA Comarques Centrals, organitzen una conferència sobre patrimoni i restauració centrada en la Basílica de Santa Maria de la Seu de Manresa. La xerrada, que es durà a terme a a la Sala de Conferències de la Casa Lluvià (C/ Arquitecte Oms, 5) exposarà el transcurs de les diverses fases de restauració que aquest edifici ha viscut des de l'any 1949 fins al 2022.
Els conferenciants seran els arquitectes que, al llarg d'aquest període, s'han encarregat de les obres de restauració de la basílica: Francesc Xavier Asarta i Ferraz, arquitecte; Jaume Soldevila Segura, arquitecte, i Jaume Soldevila Ribera, arquitecte tècnic.
- Més informació
- https://www.arquitectes.cat/ca/cultura/xerrada-la-seu-de-manresa-restauraci%C3%B3-des-del-1949-al-2022
- Lloc
- Sala de Conferències de la Casa Lluvià (C/ Arquitecte Oms, 5)
- Dates
- 15/06/2023 a les 19:00
- Xerrades
- Públic
- Públic adult