Celeste Alias i Marco Mezquida - Llunàtics

Aquest és un nou recull d'arranjaments de cançons inspirades en tots els processos de la lluna, passant per diverses emocions i estats que aquesta ens provoca. Un projecte bellíssim i inspirador en què interpreten d'una manera única i personal temes co ‘Moonlight Serenade' de Glenn Miller, ‘Eclipse' de Joao Gilberto, ‘Moon River', ‘Mar e Lua' de Chico Buarque, ‘Tonada de luna llena' de Simón Díaz, ‘Hijo de la luna' de Mecano y ‘Luz de luna' de Chavela Vargas. També han musicat poemes d'autors com Lorca o Maria Mercè Marçal.
‘Llunàtics' és el segon projecte del duet format per la cantant santjoanenca Celeste Alías i el pianista Marco Mezquida després de l'èxit del seu primer disc plegats.
Ambdós músics són creadors constants i no entenen la música sense la llibertat, la comunicació i l'essència de la improvisació. En directe, el duet destaca per unes interpretacions personals d'una frescor intesa, emoció i solidesa que ha seduït públic i crítica.
- Més informació
- http://www.kursaal.cat/index.php/acts/show/28-05-2015-0900h-celeste-alias-i-marco-mezquida
- Lloc
- Kursaal - Sala Petita
- Dates
- 28/05/2015 a les 21:00
- Teatre
- Públic
- Tothom
- Cicles
- Toc de música