Esdeveniment seleccionat
CONCERT D'ASTRIO - VESPRES AL MUSEU
Aquest estiu el Museu de Manresa-Museu del Barroc obre les portes a les nits d’estiu amb l’estrena de «Vespres al Museu», un cicle cultural que té per objectiu omplir de vida i ritme els espais del museu. El cicle es desenvoluparà durant quatre vetllades: el 25 i 26 de juny i el 2 i 3 de juliol amb quatre propostes diferents.
Concert d’Astrio
El retorn als escenaris de la banda Astrio, que presentarà el seu nou disc Latin Lovers en un concert catàrtic i enèrgic on es creuaran l’electrònica, el rock, el jazz i la psicodèlia.
Dijous 2 de juliol a les 20.30 h
Claustre del Museu de Manresa-Museu del Barroc
Activitat gratuïta
- Més informació
- https://museudelbarroc.cat/vespres-al-museu/
- Lloc
- Museu del Barroc de Catalunya
- Dates
- 02/07/2026 a les 20:30
- Visites Música Art
- Públic
- Tothom