Ajuntament de Manresa
Esdeveniment seleccionat

NATÀLIA SÁNCHEZ, SOPRANO I CLARA SANTACANA, PIANO

Comparteix aquest acte a les xarxes socials

La soprano Natàlia Sánchez i la pianista Clara Santacana, guanyadores del Primer Premi del Concurs de Lied d’Albox2025, formen un duo de lied distingit per la seva sensibilitat interpretativa i compenetració artística que les ha consolidat com una de les formacions més prometedores de la seva generació.

Ara les podrem veure des de la proximitat de l’Espai de la Plana de l’Om en el primer concert del Cicle ¾ de Música. 

Com a duo, Natàlia Sánchez i l’exalumne del Conservatori de Música de Manresa Clara Santacana han realitzat un treball intens que les ha portat a actuar a Suïssa i Alemanya. Han participat en classes magistrals amb mestres com Anne Sofie von Otter, Marcel Boone, Jan Schultsz i Tatiana Korsunskaya. El duo busca desenvolupar-se artísticament, interpretant des de la cançó clàssica alemanya fins a composicions contemporànies, aportant sempre una visió personal i innovadora, acostant el lied a nous públics i treballant en la difusió internacional de la música catalana.   
 
En aquest concert ens oferiran un recital amb obres de F. Schubert, H. HolligerL. Greger, Strauss, Muller-Hermann, HahnE. Granados i Brahms 

UN CONCERT DE LIED AMB OBRES DE SCHUBERT, HOLLIGER, GREGER, STRAUSS, GRANADOS, BRAHMS, ENTRE D'ALTRES

Més informació
https://www.kursaal.cat/programacio/acte/natalia-sanchez-soprano-i-clara-santacana-piano
Lloc
Espai Plana de l'Om
Dates
22/02/2026 a les 12:00
Etiquetes
Música
Públic
Públic adult Públic familiar